Cerita Balik Hometown....

24. January 2009

uish...lama gak tak balik kg time2 perayaan nie....sakit memang la sakit..bukan sakit ape..jammed ler...lenguh kaki gua beb...dah la aku dengan abah jer yang drive....hubby tak ikut sama busy... aku bertolak dari Jb pukul 9 pagi...keluar jer dah jammed...kalau tahu pukul 5 pagi aku dah gerak...

tension....sana jammed sini jammed...penatt...tapi dah teruja nak balik kampung...redah jerrr...
yang paling tension....lorong kecemasan pon diaorang pakai...cukup tidak berhemah...
tension..aku... yang paling aku geram...pukul 6 petang baru aku sampai perak..kira-kira jam 11.00 baru aku sampai umah mama...aduh....dekat 14jam aku atas jalan...aku drive dari simpang renggam sampai penang...selebihnya aku bagi abah yang abah cz aku dah penat sgt2...


ish tak faham aku dengan pemandu-pemandu yang sukahati ingat jalan diorang yang punye


0 comments:

Post a Comment